loading...
سایت رسمی طرفداران فوتبال
اطلاعیه


ادرس دیگر وب ما

football.1com.ir

برای بحث و گفتگو با سایر اعضا ثبت نام کنید و در انجمن شرکت کنید.

اخرین  اخبار_کلیپ ها و والپیپرها از این پس هم در سایت و هم در انجمن به روز میشود. امیدوارم از مطالب به خوبی استفاده کنید.

ورود به انجمن



تبلیغات


عنوان
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 690 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Leo Messi celebrando con el FC Barcelona
لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در رقابتهای این فصل همچنان می تازد. او با هت تریکی که در دیدار دیشب تیمش مقابل مالاگا به ثمر رساند، توانست رکورد 67 گل گرد مولر آلمانی در طول یک فصل برای تیم باشگاهی اش را پشت سربگذارد

سه گل مسی در دیدار دیشب بارسا مقابل مالاگا که با برد 1-4 تیم کاتالان به پایان رسید کافی بود تا مسی تعداد گلهایش برای بارسا در طول این فصل را به عدد68 رسانده و رکورد گرد مولر را پشت سربگذارد. فراموش نکنید که هنوز سه بازی دیگر بارسا باقی مانده و مسی می تواند تعدادگلهایش در طول این فصل را افزایش دهد. آیا او خواهد توانست که اولین بازیکنی شود که در طول یک فصل بیش از 70 گل برای تیمش به ثمر رسانده؟ گل دات کام به بهانه این رکوردشکنی مروری بربه یادماندنی ترین گلهای مسی در طول این فصل داشته و برترین گلهای او از میان این 68گل که در فصل 2-2011 از راه رسیده را به روایت تصویر برای شما بازتاب می دهد

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

امیر بازدید : 290 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Cristiano Ronaldo, José Mourinho - Real Madrid
رئال سرانجام به سلطه بارسا بر رقابت های لالیگا پایان داد و با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائوقهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کرد.

در حالی که اکنون هواداران رئال خود را برای جشن قهرمانی در میدان سیبلس آماده می کنند، شما در اینجا می توانید لحظات خاطره انگیز رئالی ها در رقابت های این فصل را در اینجا ببینید.

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

امیر بازدید : 251 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Barcelona Logo
 لیونل مسی(برترین گلزن بین المللی)، ایکر کاسیاس (بهترین دروازه بان)، چابی ارناندس (بهترین بازیکن)، پپ گواردیولا( بهترین مربی) و بارسلونا(بهترین باشگاه) جوایز فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار دنیای فوتبال را مال خود نمودند.
مراسم اهدای این جوایز دوشنبه هفته اینده، روز هفتم ماه می در بارسلونا برگزار می شود و در این مراسم محمد القاسمی، رئیس جدید فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار دنیای فوتبال که از نوامبر سال 2011 این سمت را دراختیار دارد، نیز حضور خواهد داشت.
دراین مراسم به علاوه جایزه بهترین و قدرتمندترین لیگ دنیا، به لالیگا اختصاص خواهد یافت. لالیگا با پیشی گرفتن از لیگ برتر، به عنوان قدرتمندترین لیگ دنیا شناخته شد.
اسکار تابارس به عنوان برترین مربی تیمهای ملی، ویکتور کاسای به دنبال بهترین داور دنیا نیز جوایزی را دریافت خواهند کرد.
لیونل مسی، به عنوان برترین گلزنی بین المللی ( با گلهایی که برای تیم ملی آرژانتین و تیم بارسلونا درعرصه بین المللی به ثمر رساند) جایزه ای را دریافت خواهد کرد و به علاوه نفرات دوم هم مدال نقره خواهند گرفت.
در سال 2011، بیسنته دل بوسکه به عنوان دومین مربی ملی دنیا شناخته شد؛ مانوئل نویر (دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان) دومین دروازه بان برتر دنیا؛ لیونل مسی دومین بازیکن برتر دنیا، رادامل فالکائو، دومین گلزن برتر دنیا و ژوزه مورینیو به عنوان دومین مربی برتر دنیا جوایزی را دریافت خواهند کرد.
دومین گلزن برتر در رقابتهای لیگ ، کریستیانو رونالدو است. دومین باشگاه برتر دنیا، رئال مادرید خواهد بود. لیگ دوم در میان قدرتمندترین لیگها، لیگ برتر انگلیس است و هووارد وب انگلیسی عنوان دومین داور برتر دنیا را مال خود خواهد کرد.
در میان 18 نفری که جوایزی را دریافت خواهند کرد ( 9 نفر اول و 9 نفر دوم)، 7 جایزه از آن اسپانیایی ها خواهد بود: دل بوسکه، کاسیاس، چابی و گواردیولا جوایز فردی را می گیرند و بارسلونا، رئال مادرید و رقابتهای لالیگا هم جوایز گروهی را مال خود می کنند.
جایزه برترین های دهه جاری (2010-2001)، به مارکوس مرک (بهترین داور)، آرسن ونگر (بهترین مربی باشگاهی)، جانلوئیجی بوفون( بهترین دروازه بان دنیا)، رود فان نیستلروی ( برترین گلزن در عرصه بین المللی) ،بارسلونا( بهترین باشگاه) و شاختار دونستک به عنوان پررشد ترین تیم درطول دهه اهدا خواهند شد.
جوایز بهترین تیمهای قاره ها هم به بارسلونا(اروپا)، بوکاجونیورس( آمریکای جنوبی)، آمه ریکای مکزیک (کونکاکاف)، الاهلی مصر(آفریقا)، الهلال عربستان(آسیا) و آئوکلند (نیوزیلند/ اقیانوسیه) اختصاص خواهد یافت.
به علاوه دراین مراسم جایزه محبوبترین بازیکنان قاره ها به فرانچسکو توتی (رم/ ایتالیا/ اروپا)، خاویر ارناندس، چیچاریتو (منچستریونایتد/ مکزیک/ کونکاکاف)، ادواردو خسوس وارگاس (اونیورسیداد شیلی/ شیلی/آمریکای جنوبی)، هارولد کیوول (اقیانوسیه)، یاسر القحطانی (آسیا) و ندیر لمیقیری (افریقا) به این بازیکنان  اهدا خواهد شد.
امیر بازدید : 212 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
EPL - Chelsea vs Everton, John Terry (Getty Images)

 

 جان تری ستاره انگلیسی باشگاه چلسی از هم اکنون به بازی آتی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ودرمرحله نیمه نهایی این رقابتها مقابل بارسلونا فکر می کند.

البته او تنها عضو خانواده تری نیست که برای آغاز دیدار چلسی مقابل بارسا در استمفورد بریج و نوکمپ ثانیه شماری می کند. فرزندان دو قلو و 5 ساله تری به نامهای سامر روز و جورجی جان،طرفداران پرو پارقرص لیونل مسی هستند .

جان تری در صحبتهایی دراین باره به روزنامه سان گفت:«بچه هایم پیراهنهای مسی را دارند. آنها واقعا مسی را دوست دارند. هردوی آنها پیراهنهای بارسا را که نام مسی برپشتش درج شده را دارند و زمانی که در پایان بازی می بینند که مسی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض می کند، خوششان می آید و الان نوبت ماست که مسی پیراهنش را با یکی از بازیکنان چلسی عوض کند.»


مدافع انگلیسی چلسی ادامه داد:« کاملا روشن است که مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است. برای من رقابت کردن در مقابل او، افتخار بزرگی است و این افتخاری است که زمانی که کارنامه ورزشی ام به اتمام برسد، می توانم از آن تعریف کنم و هروقت فوتبال را از طریق تلویزیون دنبال می کنیم، من به فرزندانم خواهم گفت که من مقابل این (مسی) بازی کرده ام.»

البته تعریف و تمجیدهای تری از مسی به اینجا ختم نشد. او درادامه صحبتهایش گفت:« مسی بازیکن بزرگ و انسان فوق العاده ای است. او همه چیز دارد و واقعا یک جادوگر است ولی او هم می تواند متوقف شود و ما این را در بازیهای قبلی نشان داده ایم. من می خواهم تا علاوه بر اینکه بگویم که مقابل مسی بازی کرده ام، بگویم که او را شکست داده ام. می دانیم که کار سختی خواهد بود،چون بارسا تیم بزرگی است ولی می توانیم این کار را انجام دهیم.»

امیر بازدید : 125 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

Perspolis Gharafa


فرهاد مجيدي برخلاف انتظار پرسپوليسي‌ها ستاره بازي امشب نبود.
او بعد از درخشش افراطي مقابل پرسپوليس با پيراهن استقلال در تيم جديد شرايط چندان مناسبي را تجربه نكرده است و در حد انتظارات هم نمايش نداده است فرهاد امروز هم نتوانست كار خاصي از خود به نمايش بدهد و تحت تأثير عملكرد خط دفاع پرسپوليس بود كه تمام روزنه‌هاي نفوذ را بسته بودند.

 مجيدي كه به هر دليل استقلال را به مقصد الغرافه ترك كرد از اين انتقال سود ورزشي خاصي نبرد و تيمش را با چالش مواجه كرد.
 گرچه مي‌شود تصور كرد اگر مجيدي در استقلال باقي مي‌ماند عكس‌اش امروز تيتر اول مطبوعات ورزشي ايران بود البته نه به عنوان يك ستاره زردپوش شكست خورده كه به عنوان سردار آبي‌ها در فتح دروازه الجزيره...
 گاهي حقيقت بي‌رحم و سهمگين و آزاردهنده است. همه علاقمندان به فوتبال فرهاد مجيدي را دوست دارند اما به هر حال در زندگي زخم‌هايي هم هست؛ مثل عمق ناراحتي مجيدي در لحظه‌اي كه تعويض مي‌شد و با آن مچ بند آبي از زمين بيرون مي‌رفت.

امیر بازدید : 133 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.img.zibapix.com/Mehrdad/Picture/ashkan-d-29feb/ashkan(6).jpg

دژاگه بعد از گلزنی در بازی ایران - قطر  به محض آغاز بوندسلیگا در بازی وولفسبورگ - بایرلورکوزن در فولکس واگن آرنا در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و نقش بزرگی در برد تیمش مقابل حریف در هم ریخته ای داشت که چهارشنبه 7 گل ازبارسا خورده بود.

این بازی با گل کیسلینگ در دقایق ابتدایی برای بایر آغاز شد، اما هلمس و دژاگه در دقیقه 32 و 45 شاگردان ماگات را پیش انداختند. دژآگه سپس در دقیقه 61  با سماجت باعث گل سوم تیمش شد که البته این گل به نام کادلچ بازیکن لورکوزن نوشته شد.بایر با گل در دیوک در دقیقه 90 فاصله را کم کرد اما در نهایت دومین باخت را در 3 روز قبول کرد.

دژاگه در این بازی یک اخطار هم گرفت تاروز پرماجرایی داشته باشد. او با نمایش خود هواداران تیم سبز پوش وولفسبورگ را خوشحال کرد و به شدت مورد تشویق آنها قرار گرفت.
گرگهای بوندسلیگا با این برد 31 امتیازی شدند و در رده دهم بوندسلیگا قرار گرفتند. 

امیر بازدید : 484 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.footballonline.ir/Picture/20110723135356_Wayne-Rooney-.jpg

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، با ستایش از لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال توصیف کرد.

بارسا شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن به پیروزی 7-1 برسد و مسی با به ثمر رساندن 5 گل، یک شب به یادماندنی را پشت سر گذاشت.

رونی بعد از اینکه مسی چهارمین گلش در دیدار دیشب را به ثمر رساند، در صفحه توئیترش نوشت:" مسی یک جادوگر است. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است."

مسی که به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک دیدار در چمپیونزلیگ 5 گل به ثمر رساند، اکنون با 49 گل زده در این رقابت ها، در رده ششم بهترین گلزنان این رقابت ها در کنار آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال قرار گرفت.
امیر بازدید : 101 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.footballonline.ir/Picture/20120109145253_podolski.jpg
به نقل از رویترز، لوکاس پودولسکی متولد ۱۹۸۵ سیلیزیای لهستان با قبول شرایط مندرج در قرارداد ارسالی باشگاه آرسنال رسما به اردوی تفنگداران لندن ملحق شد.

روزنامه بیلد چاپ آلمان نیز در سایت اینترنتی خود این خبر را تایید کرده و آورده است: لوکاس پودولسکی مهاجم ملی‌پوش اف.سی کلن آلمان فصل آینده را در لندن سپری خواهد کرد.

ارزش قرارداد لوکاس 13میلیون یورو عنوان شده است. قرارداد کلن با این بازیکن در تابستان ۲۰۱۳ خاتمه می‌یافت و این مبلغ برای طرف آلمانی نیز رقم قابل قبولی به شمار می‌رود.

پودولسکی یک فصل ناموفقی را در لباس بایرن مونیخ تجربه کرد و بار دیگر به کلن بازگشت. وی یکی از مهره‌های کلیدی تیم آلمان بوده که مقامات فوتبال این کشور برای درخشش در یورو ۲۰۱۲ نیز به او دل بسته‌اند.

امیر بازدید : 134 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، ''مجتبی جباری'' پس از اینکه دچار مصدومیت شد، در نهایت با تشخیص پزشکان، در بیمارستان مهراد تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
 جباری، امروز (دوشنبه) توسط دکتر حیدریان، زانوی مصدوم خود را جراحی کرد تا به این ترتیب مدتی قادر به همراهی تیم فوتبال استقلال تهران نباشد.

امیر بازدید : 117 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل اتلتیکومادرید گفت: مسی تمام نشدنی است.


به گزارش یوفا: به نقل از مارکا اسپانیا، ژاوی هرناندز مغز متفکر و بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: همه ما به داشتن هم‌تیمی بزرگی چون لیونل مسی به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. او تمام نشدنی است و در هر بازی با مختصات همان دیدار به زمین می‌آید و هرگز نمی‌شود او را مهار کرد.


ژاوی ادامه داد: کم شدن فاصله با رئال مادرید غیرممکن نیست و ما باید تا آخرین ثانیه‌های لالیگا برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم، متاسفانه مقصر اصلی خودمان هستیم و نباید بیهوده ماجرای ناداوری را به میان بکشیم. همه بازیکنان بارسلونا برای جبران ناکامی‌های موجود هم قسم شده‌اند و اطمینان دارم که در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی باری بارسلونا رقم خواهد خورد.

امیر بازدید : 120 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)


اوساسونا در لالیگا با نتیجه دو بر یک گرانادا را از پیش رو برداشت. گل اول اوساسونا را جواد نکونام روی پاس آلوارو سخودو زده و گل دوم را دژان لکیک، ستاره دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند.

در این بازی تک گل گرانادا را مایکل ریکو  وارد دروازه اوساسونا کرد.

این پنجمین گل این فصل نکونام در لالیگا است.

امیر بازدید : 105 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

رایان گیگز در این بازی برای نهصدمین بار پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد.


یونایتد در دقیقه 7 به گل رسید. نانی سانتری خوب، ولی نه‌چندان خطرناک ارسال کرد که قناری‌ها نتوانستند آن را دفع کنند و پل اسکولز به سادگی در تیر دورتر گل اول را زد.
بازی به تدریج زیباتر شد و در نیمه دوم هر دو تیم حملات خطرناکی داشتند. نوریچ اما در دقیقه 84 توانست گل تساوی را بزند. گرانت هولت توپ را زیر فشار دریافت کرد، چرخید و آن را وارد دروازه داوید دخئا کرد.

جان رودی، دروازه‌بان نوریچ چند موقعیت عالی را گرفت اما رایان گیگز در دقیقه 91 سانتر عالی اشلی یانگ را به گل برتری یونایتد تبدیل کرد تا بازی 900 خود را اینچنین جشن بگیرد.

امیر بازدید : 115 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (1)
کریستیانو ، فقط دو گل تا پاهینیو

کریستیانو با گلش برابر زسکا به رکورد گلزنی خوانیتو در رئال مادرید رسید و حالا امروز عصر اگر دو گل بزند ، می تواند با پاهینیو ، دیگر اسطوره تیم برابری کند و متن کامل در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 148 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

به نقل  از رویترز، دیدیه دروگبا شنبه شب در بازی خانگی مقابل بولتونی‌ها روی ضربه کرنر فرانک لمپارد در دقیقه ۶۱ ، توانست صدو پنجاه و یکمین گل خویش را برای «آبی‌های شهر لندن» به ثمر برساند و از رکورد «پیتر اوسگود» و «روی بنتلی» دو گلزن پیشین این تیم، جلو بزند.

این اتفاق خوشایند در حالی برای گلزن ۳۴ ساله رقم خورد که اکنون سه بازیکن همچون بابی تامبلینگ (۲۰۲ گل زده)، کری دیکسون(۱۹۳ گل زده)‌و فرانک لمپارد(۱۸۲ گل زده) بیشتر از او برای استامفوردبریجی‌ها گل زده‌اند.

دروگبا که از سال ۲۰۰۴ در خدمت چلسی است، در فصل جاری ۴ گل در لیگ برتر زده است که آخرین آن را در هفته نوزدهم در باخت ۳ بر یک از آستون‌ویلا به ثمر رساند.

در این جدال لوییز۴۷ و لمپارد ۷۹ دو گل دیگر تیم را به ثمر رساندند.

امیر بازدید : 244 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

فرناندو تورس اصلي‌ترين غايب فهرست بازيکنان دعوت‌شده به تيم ملي اسپانيا است.


 وينست دل بوسکه فهرست بازيکنان دعوت‌شده به اردوي اين تيم براي بازي دوستانه مقابل ونزوئلا را اعلام کرد. در اين فهرست نامي از فرناندو تورس مهاجم باشگاه چلسي به چشم نمي‌خورد. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب..

امیر بازدید : 112 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

تياگو آلکانتارا، هافبک جوان بارسا، اعلام کرد معتقد نيست که دوران موفقيت هاي تيمش به پايان رسيده است.


آبی و اناری ها در حال حاضر با 10 امتیاز فاصله نسبت به رئال در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارند و همین مسئله موجب شده تا بعضی از کارشناسان فوتبال اروپا دوران موفقیت های باشگاه کاتالانی را پایان یافته بدانند.

اما تیاگو دلیلی نمی بیند که بارسا نتواند بار دیگر به جام های مختلف دست پیدا کند.

او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" این حرف ها من را به خنده می اندازد زیرا ظهور بازیکنان خوب از لاماسیا که تشنه موفقیت هستند همچنان ادامه دارد. به بازیکنان با تجربه تیم نگاه کنید. آنها همچنان با جاه طلبی به دنبال موفقیت های بیشتر هستند. بازیکنان جوان می توانند این راه را ادامه بدهند. ما ترکیب خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم. "

تیاگو همچنین با حمایت از صحبت های اخیر ژاوی، اعلام کرد بر خلاف آنچه جدول لالیگا نشان می دهد، بارسا همچنان بهترین تیم اسپانیاست.

" این فاصله به این دلیل ایجاد شد که حریفان ما را بهتر از رئال می شناسند به همین دلیل آنها به صدر رسیدند. اما بارسا هنوز تیم بهتری است. البته ما باید خودمان را مسئول از دست دادن امتیازها بدانیم. ما هستیم که بازی می کنیم. نباید انگشت اتهام را به سمت دیگران بگیریم. "

بارسا این هفته در ورزشگاه وینسنت کالدرون دیدار دشواری مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت.

امیر بازدید : 129 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

ارشاوین به زنیت پیوست

تایید انتقال آندری به زنیت

آندری آرشاوین به طور رسمی برای مدت زمان باقی مانده از فصل جاری به تیم زنیت سن پطرزبورگ پیوست

مهاجم ۳۰ ساله ی روسی توپچی ها در ۱۳۳ مرتبه ای که برای آرسنال به زمین
رفته موفق به زدن ۳۰ گل شده است او در فوریه ۲۰۰۹ به آرسنال پیوست در بین
گل های آرشاوین ۴ گل او به لیورپول در آنفیلد و همچنین گل برتری آرسنال
مقابل بارسلونا به چشم می خورد

کاپیتان روسیه به شهر زادگاه و تیم سابقش باز می گردد که اکنون تحت رهبری
لوچیانو اسپالتی قرار دارد و آندری این شانس را دارد که در آنجا بیشتر بازی
کند تا برای مسابقات یورو آماده باشد

در باشگاه آرسنال همه برای او آرزوی موفقیت می کنند

درباره ما
Profile Pic
سلا بر شما مهمان عزیز. من این وبو زدم برای شما دوستان طرفداران فوتبال تا مطالب و عکس ها و کلیپ های مختلفی برای شما عزیزان بزارم. لطفا ثبت نام کنید و ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 1,685
  • بازدید کلی : 38,584
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    Yahoo Status by RoozGozar.com

    كد تعیین وضعیت یاهو