loading...
سایت رسمی طرفداران فوتبال
اطلاعیه


ادرس دیگر وب ما

football.1com.ir

برای بحث و گفتگو با سایر اعضا ثبت نام کنید و در انجمن شرکت کنید.

اخرین  اخبار_کلیپ ها و والپیپرها از این پس هم در سایت و هم در انجمن به روز میشود. امیدوارم از مطالب به خوبی استفاده کنید.

ورود به انجمن



تبلیغات


عنوان
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 133 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.img.zibapix.com/Mehrdad/Picture/ashkan-d-29feb/ashkan(6).jpg

دژاگه بعد از گلزنی در بازی ایران - قطر  به محض آغاز بوندسلیگا در بازی وولفسبورگ - بایرلورکوزن در فولکس واگن آرنا در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و نقش بزرگی در برد تیمش مقابل حریف در هم ریخته ای داشت که چهارشنبه 7 گل ازبارسا خورده بود.

این بازی با گل کیسلینگ در دقایق ابتدایی برای بایر آغاز شد، اما هلمس و دژاگه در دقیقه 32 و 45 شاگردان ماگات را پیش انداختند. دژآگه سپس در دقیقه 61  با سماجت باعث گل سوم تیمش شد که البته این گل به نام کادلچ بازیکن لورکوزن نوشته شد.بایر با گل در دیوک در دقیقه 90 فاصله را کم کرد اما در نهایت دومین باخت را در 3 روز قبول کرد.

دژاگه در این بازی یک اخطار هم گرفت تاروز پرماجرایی داشته باشد. او با نمایش خود هواداران تیم سبز پوش وولفسبورگ را خوشحال کرد و به شدت مورد تشویق آنها قرار گرفت.
گرگهای بوندسلیگا با این برد 31 امتیازی شدند و در رده دهم بوندسلیگا قرار گرفتند. 

امیر بازدید : 108 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

کریستیانو ، دو گل تا گل شماره 100 خود در لالیگا پس از دبلش در ویامارین فاصل هدارد . بازیکن پرتغالی 98 گل در لالیگا زده که 32 تایش در این فصل بوده اند . در مجموع ، شمار گلهای رسمیش در رئال 126 هستند . 
در حال حاضر بازیکن پرتغالی یک گل تا هیرو فاصله دارد . رونالدو در 4 هفته پیاپی هشت گل زده هر چند که رکوردش 10 گل در 4 بازی است که فصل گذشته بین هفته های 6 تا 9 به آن رسید .
کریستیانو ، سومین گلزن برتر تاریخ با 32 گل در 26 بازی است . زارا در فصل 51-50 در چنین مدتی 36 گل زده بود . او در فصل 47-46 نیز به رکورد 33 گل رسیده بود .
امیر بازدید : 101 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
رئال مادرید در یک بازی نسبتا مشکل ، توانست که با کسب سه امتیاز دیگر در ویامارین ، آمارش را نجومی تر از همیشه کند . با دو گل کریستیانو رونالدو و تک گل گونزالو هیگوائین ، رئال مادریدی که زیاد خوب بازی نمی کرد توانست که تیم سبزپوش را مغلوب سازد و با خیالی راحت تر آماده هفته های پایانی لالیگا شود .
بازی در حالی آغاز شد که ناهماهنگی در تیم موج می زد . به ندرت می شد دید که بازیکنان می توانند به یکدیگر پاس سالم بدهند اما رونالدو در همان دقیقه سه ، با یک شوت یک موقعیت جدی را ایجاد کرد که ثمره ای نداشت . اما در دقیقه 10 ، روی اشتباه ایتورالده در نگرفتن هند بازیکن بتیس ، کاسترو به مولینا پاس داد تا دروازه کاسیاس باز شود . هر چند که فارغ از این اشتباه ، نمی توان عملکرد ضعیف مدافعان رئال را نادیده گرفت که در حالی که دستمزدی تقریبا چند برابر مهاجم بتیس داشتند ، عملکردشان در حد نامشان نبود .
رئال مادرید همچنان سر در گم و ضعیف بازی می کرد تا این که روی پاس عالی اوزیل و فرار استثنایی هیگوائین ، این ال پیپیتا بود که نشان داد همیشه می تواند یک ناجی قابل اعتماد باشد ، هر چند که در ادامه بازی با توجه به ضربه شدیدی که به سرش خورده بود ، فقط برای از خودگذشتگی بازی کرد و نتوانست بازی واقعیش را ارائه دهد . در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که رئالی ها با بی دقتی توپهایشان را از دست دادند و بتیسی ها با هنر کاسیاس و تیر دروازه رئال .
رئال مادرید نیمه دوم را با اعتماد به نفس بیشتری آغاز کرد تا این که در دقیقه 51 ، روی حرکت خوب مارسلو ، این رونالدو بود که در موقعیتی تقریبا تک به تک و با ضربه ای چکشی دروازه فابریسیو را گشود .
اما چهار دقیقه بعد ، روی یک ضربه کرنر ، باز هم آربلوا شاهکار دیگری را از خود ارائه داد و توپ را برای جفرسون استپ کرد تا بازی به تساوی کشیده شود . مشخص نیست که چه بلایی بر سر این مدافع آمده که در این فصل ، از سمت راست خط دفاع رئال یک اتوبان ساخته است .
بتیس باز هم شجاعش را به لطف هوادارانش باز یافته بود و حمله می کرد اما باز هم ایکر با مهار دو توپ مشکل به کمک تیم آمد . بالاخره در دقیقه 72 ، روی ارسال از روی ضربه کرنر و بازگشت ضربه سر راموس ، این رونالدو بود که دومین گلش را به ثمر رساند . در ادامه بتیس ، جسته و گریخته به تلاشش برای جبران نتیجه ادامه و رئال نیز با آوردن بازیکنانی نظیر گرانرو و کایخون به جای کاکا و هیگوائین سعی در حفظ بازی داشت .
در مجموع ، رئال مادرید توانست که از این بازی مشکل ، باز هم با سربلندی بیرون بیاید تا نشان دهد که می تواند رکوردها را یکی پس از دیگری جابجا کند . بازگشت بنزما از دیگر نکات مثبت این بازی بود چرا که بازیکن فرانسوی دقایقی باز کرد .
امیر بازدید : 93 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

http://img.irna.ir/1390/13900722/1010933/N1010933-1756285.jpg

 دیدار تیم های راه‌آهن و استقلال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در حضور ۳ هزار تماشاگر آغاز شد و در نهایت مسابقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 ابتدا این تیم راه‌آهن بود که توانست از بازی کسل کننده آبی پوشان استفاده کند و در دقیقه ۳ توسط بهادر عبدی به گل برسد. در دقیقه ۱۶ بار دیگر شاگردان علی دایی توسط حسین کاظمی به گل رسیدند.

 بازیکنان استقلال در دقیقه ۲۴ توسط ساموئل یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 در نیمه دوم بازیکنان استقلال که شرایط بهتری پیدا کرده بودند در دقیقه ۵۲ توسط پژمان منتظری به گل تساوی رسیدند.

 بعد از این گل جریان مسابقه روند معمولی داشت و دو تیم فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند و در نهایت امتیاز این بازی تقسیم شد.

 قضاوت این مسابقه بر عهده محسن قهرمانی بود. وی از استقلال به خسرو حیدری و مهدی امیرآبادی و از راه آهن به بارانی کارت زرد نشان داد.

امیر بازدید : 84 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.ronaldo7.net/news/archive/news95.jpg

به گزارش دیلی میل، این مربی 49 ساله گفت:آینده من دستاورد های بیشتر و نتایج بهتر همراه با رئال مادرید است. می خواهم بیشتر در مادرید بمانم تا جای کوچکی در تاریخ این باشگاه داشته باشم.

تیم مورینیو در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف با بارسلونا صدرنشین لالیگا است. در صورتی که رئال مادرید همراه با او قهرمان این فصل لالیگا شود؛ مورینیو نخستین سرمربی در دنیای فوتبال خواهد بود که در چهار کشور مختلف جام قهرمانی لیگ را در دست می گیرد.

وی گفت : من و باشگاه رئال مادرید یک پروژه را شروع کرده ایم و می خواهیم آن را ادامه دهیم. بخشی از این تیم بودن به عنوان یک مربی برای من تجربه ای فوق العاده و فراموش نشدنی است.

مورینیو ، رئال مادریذ را یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا توصیف کرد و افزود: در اینجا احساس خوشحالی می کنم. فکر می کنم آنها به من اعتماد دارند و هواداران و مدیران باشگاه به طور کامل از من حمایت می کنند.

وی ارقام و رکوردهای رئال مادرید در زمان مربیگری خود را '''' بسیار خوب'''' توصیف کرد ولی گفت که این کافی نیست و قصد دارد بیشتر در این باشگاه بماند تا این ارقام را به '''' عنوان'''' تبدیل کند.

مورینیو گفت: زمانی که در میلان بودم احساس خوبی داشتم ولی فکر کردم باید مربی رئال مادرید شوم تا در آینده احساس کنم جزوی از بزرگان بوده ام. در این مدت تجربیات مثبت بسیاری کسب کرده ام و البته تجربه های منفی هم داشته ام؛ مانند همه بخش های زندگی.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: تجربه رئال مادرید برایم فراموش نشدنی و فوق العاه بوده و به پیشرفت کارم کمک کرده است.

وی صحبت درباره بهترین و بدترین لحظات زندگی خود در دوران حضور در رئال مادرید را '''' دشوار'''' خواند و گفت: به لحاظ عملی، بهترین لحظه زمانی است که قهرمان می شوید و بدترین لحظه، زمان باخت است، مانند خداحافظی با لیگ قهرمانان اروپا.

مورینیو سرنوشت قهرمانی لالیگا را تا این زمان نامشخص خواند و گفت: اگر نتوانیم به قهرمانی برسیم به این دلیل خواهد بود که بارسلونا دیدارهای آخر لیگ را تماشایی و غیرمنتظره بازی کرده است و یا اینکه ما نتوانسته ایم به خوبی به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود:پرونده قهرمانی این فصل لالیگا هنوز باز است و امتیازهای زیادی مانده است. ما همچنان با قدرت به کارمان ادامه می دهیم البته نمی گویم همه بازی ها را می بریم چون ممکن است تساوی یا شکست هم داشته باشیم ولی تا آخر به کمپین خود برای قهرمانی ادامه خواهیم داد.

امیر بازدید : 141 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

به جز کره جنوبی هر 3 تیمی که با ایران همگروه شدند به نظر کم دردسر تر از هم سید ها هستند. البته ازبکستان قدرت نوظهوری است اما به نظر آنها از عراق ساده ترند

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/logo_copa_brasil_2014.jpg

برنامه کامل بازیها:

یکشنبه چهارده خرداد 91 ایران میهمان ازبکستان  خواهد بود.

جمعه 19 خرداد 91 تیم ملی ایران استراحت خواهد داشت.

سه شنبه 23 خرداد 91 تیم ملی ایران میزبان  قطر خواهد بود.


سه شنبه 21 شهریور 91 تیم ملی ایران میهمان  لبنان خواهد بود.

سه شنبه 25 مهر 91 تیم ملی ایران میزبان  کره جنوبی خواهد بود.

چهارشنبه 24 آبان 91 تیم ملی ایران میزبان ازبکستان  خواهد بود.

سه شنبه 6 فروردین 92 تیم ملی ایران استراحت خواهد داشت.

سه شنبه 14 خرداد 92 تیم ملی ایران میهمان  قطر خواهد بود.

سه شنبه 21 خرداد 92 تیم ملی ایران میزبان  لبنان خواهد بود.

سه شنبه 28 خرداد 92 تیم ملی ایران میهمان  کره جنوبی خواهد بود.

در پایان مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی دو تیم اول هر گروه به طور مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل صعود خواهند کرد و تیم برتر پلی‌آف قاره آسیا (برنده مصاف تیم‌های سوم دو گروه) در یک دیدار پلی‌آف دیگر برای راهیابی به جام جهانی با نماینده آمریکای جنوبی بازی خواهد کرد.
امیر بازدید : 117 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

                


 شب پنچ شنبه پیکارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا انجام گرفت که در مهمترین بازی منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود 3 بر 2 از اتلتیک بیلبائو شکست خورد.

 در این جدال پس از آن که وین رونی گلزن ملی پوش منچستر تیمش را در دقیقه 22 پیش انداخت، سرآلکس فرگوسن و یارانش به کسب یک پیروزی دیگر امیدوار شدند؛ اما در دقیقه 44 لورینته برای بیلبائو گل تساوی را زد. سپس در دقیقه 72 نوبت به اسکار دومارکوس رسید تا گل برتری را به ثمر برساند. حتی ایکر مونیان در دقیقه 90 توانست گل سوم را وارد دروازه یونایتد‌ها کند. اما وین رونی، در دومین وقت اضافه پایان بازی یعنی در دقیقه 92 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را زد تا منچستر یونایتد با حداقل اختلاف شکست بخورد.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
سلا بر شما مهمان عزیز. من این وبو زدم برای شما دوستان طرفداران فوتبال تا مطالب و عکس ها و کلیپ های مختلفی برای شما عزیزان بزارم. لطفا ثبت نام کنید و ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 1,659
  • بازدید کلی : 38,558
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    Yahoo Status by RoozGozar.com

    كد تعیین وضعیت یاهو