loading...
سایت رسمی طرفداران فوتبال
اطلاعیه


ادرس دیگر وب ما

football.1com.ir

برای بحث و گفتگو با سایر اعضا ثبت نام کنید و در انجمن شرکت کنید.

اخرین  اخبار_کلیپ ها و والپیپرها از این پس هم در سایت و هم در انجمن به روز میشود. امیدوارم از مطالب به خوبی استفاده کنید.

ورود به انجمن



تبلیغات


عنوان
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 484 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.footballonline.ir/Picture/20110723135356_Wayne-Rooney-.jpg

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، با ستایش از لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال توصیف کرد.

بارسا شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن به پیروزی 7-1 برسد و مسی با به ثمر رساندن 5 گل، یک شب به یادماندنی را پشت سر گذاشت.

رونی بعد از اینکه مسی چهارمین گلش در دیدار دیشب را به ثمر رساند، در صفحه توئیترش نوشت:" مسی یک جادوگر است. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است."

مسی که به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک دیدار در چمپیونزلیگ 5 گل به ثمر رساند، اکنون با 49 گل زده در این رقابت ها، در رده ششم بهترین گلزنان این رقابت ها در کنار آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال قرار گرفت.
امیر بازدید : 177 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/12-8-1390/IMAGE634559106446992500.jpg

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰
در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر به مصاف تیم  النصر امارات رفت.  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

 برونو سزار در دقیقه ۸۴ برای سپاهان گلزنی کرد.

 در نیمه دوم سپاهان حملات خود را بر روی دروازه‌ النصر بیشتر کرد و بازیکنان تیم اماراتی برای اتلاف وقت به بهانه مصدومیت خودشان را مدام به زمین می‌انداختند.

 لوکا تونی؛ ستاره گرانقیمت و پرآوازه ایتالیایی النصر هم در این بازی نتوانست کمکی به تیمش کند.

 تان های داور چینی به حمید عبدالله و  لیما از النصر و حسن جعفری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

 لاخویای قطر و الاهلی عربستان دیگر دیدار این گروه  را برگزار می‌کنند که این بازی تا دقیقه ۵۵ بدون گل در جریان است.

 در صورتی که بازی با تساوی به پایان برسد سپاهان صدرنشین گروه سوم می‌ماند.

امیر بازدید : 126 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

http://fc-perspolis.com/ImageGen/imagegen.ashx?image=/media/4288970/r__8_.jpg&width=575&height=383

  دیدار تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امشب در ورزشگاه فیصل بن فهد در حضور 9574 هزار (طبق اعلام بلنگوی ورزشگاه) تماشاگر برگزار شد.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 40 پس از خطای هند اوسام، بازیکن الهلال صاحب ضربه پنالتی شدند که علی کریمی در دقیقه 43 توانست با ضربه چیپی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت.
در نیمه دوم بازیکنان الهلال توسط ضربه ایستگاهی محمد شلهوب در دقیقه 53 به گل تساوی دست یافتند و در پایان نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به سرانجام نرسید و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

داور کره‌ای این دیدار اوسام، کاپیتان الهلال را در دقیقه 40 از زمین بازی اخراج کرد.

امیر بازدید : 101 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
http://a323.yahoofs.com/ymg/world_of_sport/world_of_sport-83204242-1273480940.jpg?ymsrVHDDFR_Cb59x
پس از تساوی 1 بر 1 چلسی برابر بیرمنگام ، این بازی به دیدار برگشت رسید و آبی ها توانستند نخستین بازی خود را پس از جدایی آندره ویلاس بواس با پیروزی پشت سر بگذارند تا امید روزهای خوب در استمفوردبریج ، بار دیگر روزنه پیدا کند.

- خوان ماتا در نیمه دوم یک پنالتی که روی تورس انجام شد را خیلی بد زد و دروازه بان آن را مهار کرد.

- چلسی با این پیروزی باید در دور ششم جام حذفی به مصاف لستر سیتی برود.

اولین بازی چلسی پس از اخراج آندره ویلاش-بواش و جانشینی روبرتو دی‌متئو با برد مقابل بیرمنگام در جام حذفی همراه بود. چلسی البته در این بازی تلاش بسیاری کرد تا توانست پیروز شود.

بازی قبلی دو تیم مساوی به پایان رسیده بود و این بازی تکرار آن بود.

دی‌متئو هم ترکیبی تجربی را به میدان فرستاده بود.

در دقیقه 54 بود که فرار و سانتر رامیرس باعث آشفتگی در محوطه جریمه حریف شد و خوان ماتا در شلوغی به توپ ضربه زد و گل اول را به ثمر رساند.

سپس روی سانتر برانیسلاو ایوانوویچ و پاس رامیرس، رائول میرلس با شوت سرضرب از بیرون محوطه جریمه گل دوم را به گوشه بالای دروازه زد. این گل در دقیقه 60 به ثمر رسید.
یک بار هم روی خطایی که روی فرناندو تورس انجام شد چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه خوان ماتا را دویل گرفت.
امیر بازدید : 99 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7316381070/11.jpg


  فهرست برترین‌های تیم‌های ملی فوتبال جهان از تاریخ ۱۵ فوریه تا ۷ مارس(۲۶ بهمن تا ۱۷ اسفند) روز چهارشنبه (امروز) منتشر شد و تیم ایران با ۵۷۴ امتیاز در رده 51 جهان و چهارم آسیا قرار گرفت.


تیم ایران در این مدت در دیداری دوستانه در امارات مقابل اردن به تساوی ۲ بر ۲ رسید و سپس آخرین پیکار خود را در دور اول از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی برابر قطر برگزار کرد که با نتیجه ای مشابه  برابر حریف متوقف شد.

همین دو تساوی باعث شد ایران که در رده بندی قبلی ۶۰۶امتیاز داشت و در مکان چهل و هفتم ایستاده بود، با سقوط 4 پله‌ای مواجه شود.

در قاره آسیا استرالیا با ۸۶۸ امتیاز در رده اول قرار گرفت و بیستم جهان شد. کره جنوبی با ۷۵۱ امتیاز در رده دوم قاره و سی ام جهان جای گرفت و ژاپن با ۷۴۰ امتیاز در رده سی و سوم دنیا و سوم آسیا حضور یافت.

ازبکستان، چین، عراق، اردن، قطر، عربستان، عمان، بحرین، کویت، ویتنام و کره شمالی  نیز در رده های پنجم تا پانزدهم آسیا قرار گرفتند.

در رده‌بندی کلی اسپانیا با ۱۵۶۱ امتیاز  همچنان اول است. هلند و آلمان به ترتیب با ۱۳۷۹ و ۱۳۳۲ امتیاز دوم و سوم هستند. اروگوئه، برزیل، انگلیس، پرتغال، آرژانتین، ایتالیا و کرواسی در رده‌های چهارم تا دهم جهان قرار گرفته‌اند.

این درحالی است عربستان با توجه به حذف از مقدماتی جام جهانی  با 1 پله صعود در رده 88 قرار دارد.

امیر بازدید : 101 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.footballonline.ir/Picture/20120109145253_podolski.jpg
به نقل از رویترز، لوکاس پودولسکی متولد ۱۹۸۵ سیلیزیای لهستان با قبول شرایط مندرج در قرارداد ارسالی باشگاه آرسنال رسما به اردوی تفنگداران لندن ملحق شد.

روزنامه بیلد چاپ آلمان نیز در سایت اینترنتی خود این خبر را تایید کرده و آورده است: لوکاس پودولسکی مهاجم ملی‌پوش اف.سی کلن آلمان فصل آینده را در لندن سپری خواهد کرد.

ارزش قرارداد لوکاس 13میلیون یورو عنوان شده است. قرارداد کلن با این بازیکن در تابستان ۲۰۱۳ خاتمه می‌یافت و این مبلغ برای طرف آلمانی نیز رقم قابل قبولی به شمار می‌رود.

پودولسکی یک فصل ناموفقی را در لباس بایرن مونیخ تجربه کرد و بار دیگر به کلن بازگشت. وی یکی از مهره‌های کلیدی تیم آلمان بوده که مقامات فوتبال این کشور برای درخشش در یورو ۲۰۱۲ نیز به او دل بسته‌اند.

امیر بازدید : 88 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
http://img.tebyan.net/Big/1390/12/2403476015411822525024612210410720720422847.jpg

بارسلونا با برد هفت بر یک مقابل بایر لورکوزن یکی از پرگل‌ترین دیدارها و بهترین بردهای تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد. لیونل مسی با 5 گلی که در این دیدار زد با 12 گل در حالی در صدر جدول گل‌زنان لیگ قهرمانان قرار گرفت که ماریو گومز با 6 گل در رده دوم است. کریستین تلو، بازیکن تعویضی بارسا هم درخشید و دو گل به ثمر رساند.

غول‌های کاتالان با برد سه بر یک در دیدار رفت پا به این میدان گذاشته بودند و در نهایت 10 بر 2 پیروز شدند.

بارسا از همان ابتدا کنترل بازی را در دست داشت و چندین موقعیت خوب به دست آورد که برند لنو آنها را دفع کرد. در نهایت در دقیقه 25 بود که روی پاس چیپ چابی، مسی توپ را گرفت و از روی دستان لنو وارد دروازه حریف کرد.

مسی که مهارناپذیر بود در دقیقه 42 با شوتی مهارنشدنی توپ را به گوشه پایین دروازه حریف زد و نتیجه را دو بر صفر کرد.

پنج دقیقه از نیمه دوم گذشته بود و لنو تازه ضربات پدرو و سسک فابرگاس را مهار کرده بود که مسی هت‌تریک خود را کامل کرد. او توپ را از سسک گرفت و با ضربه چیپ زیبایی که زد جایی برای واکنش لنو نگذاشت.

پپ گواردیولا مطمئن از صعود تیمش در دقیقه 53 چابی و اینیستا را تعویض کرد و کریستین تلو و سیدو کیتا را به زمین فرستاد. تلو در دقیقه 55 گل زد. او توپ را از سسک گرفت و با شوتی زمینی گل چهارم تیمش را زد.

سپس مسی در دقیقه 58 گل پنجم را به ثمر رساند و تنها بازیکنی شد که در دو بازی در لیگ قهرمانان 4 گل زده است (او یک بار هم مقابل آرسنال 4 گل زد). ضربه ابتدایی مسی را لنو دفع کرد و او سپس در برگشت گل‌زنی کرد.

تلو بازیکن 20 ساله در دقیقه 62 توپ را در وضعیتی مشابه گل قبلی‌اش گرفت و دوباره با ضربه‌ای زمینی دروازه لنو را باز کرد.

مسی در دقیقه 84 گل پنجم را هم زد. این بار ضربه او از گوشه محوطه جریمه به گل تبدیل شد. به این ترتیب مسی به رکورد پنج گل در یک بازی در لیگ قهرمانان رسید و از این نظر هم در رتبه اول بیشترین گل در یک بازی در این رقابت‌ها قرار گرفت.

مسی با 54 گل در 66 بازی به رده دوم بهترین گل‌زن‌های تاریخ لیگ قهرمانان رسید و رود فان‌نیستلروی را پشت سر گذاشت. رائول گونزالس با 71 گل صدرنشین است.

لورکوزن در دقیقه 90 یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت. کریم بلعربی با همکاری با زیمون رولفس توانست گل‌زنی کند. اما این گل مایه تسلی لورکوزن نشد، چرا که آنها بدترین شکست یک تیم در یک بازی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کردند.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
سلا بر شما مهمان عزیز. من این وبو زدم برای شما دوستان طرفداران فوتبال تا مطالب و عکس ها و کلیپ های مختلفی برای شما عزیزان بزارم. لطفا ثبت نام کنید و ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,675
  • بازدید کلی : 38,574
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    Yahoo Status by RoozGozar.com

    كد تعیین وضعیت یاهو